Lovestory

2010-03-16 | 16:18:25  Min vardag


på bilden; Jag och filip (flippen även kallad)

Idag hade jag skinnjackan för förstagången här i sundsvall i år (den fick vara med i stockholm förut). Solen sken när vi gick från idrotten imorse, så jag kunde även få använda mina solglasögon för första gången, och snön börjar smälta bort. Det blir bara bättre och bättre det här!

Jag ska skriva en kärleksnovell nu, noveller ska ha ett lite " AHA!" slut, alltså att man ska bli lite förvånad eller hur jag ska förklara. Jag har en idé på hur den ska vara så nu ska jag börja skriva och det ska faktiskt bli kul att plugga för typ första gången på hyffsat länge.

Kommentarer
Postat av: hannah

hej igen, hehe. jag måste bara fråga vad du har för objektiv? om du har flera eller ett :) kram

2010-03-16 @ 20:16:15
Postat av: Clara

svar till hannah: hejhej, ingen fara bara kul :) Jag har ett objektiv, det är bra för all fotografering men det har ingen zoom så jag ska nog köpa ett med zoom snart :) kramkram

2010-03-16 @ 21:38:25
URL: http://clarafeliciab.blogg.se/
Postat av: hannah

okej! vad heter de objektivet? (a) haha har nämligen själv velat fram och tillbaka vilket objektiv jag ska köpa. fast jag köpt ett zoom objektiv :)

2010-03-18 @ 19:45:53
Postat av: Clara

svar till hannah: Det heter NIKKOR 50mm 1:1.4

2010-03-19 @ 14:50:30
URL: http://clarafeliciab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0