Funäsdalen,sverigefinal

2010-03-15 | 22:50:42  Min vardag














1) när jag hade kommit i mål i super G:n. 2) Ett par skidor. 3) ett par pjäxor. 4) ett par stavar. 5) världens gulligaste Lotta. 6) världens bästa Nikki. 7) Jag på prisutdelningen i Slalom.  (många olika som fotade bilderna)


Jag kan berätta att jag gick vidare till USM, som är nästa vecka. HELA VECKAN.
I storslalomen i lördags så körde jag ur båda åken, men på söndagen på slalomen så kom jag ner båda, fyra efter första och sen vann jag andra åket och jag vann även totalt den tävligen. Sen var det jäkla synd om Lotta... Hade hon inte blivit diskad så hade hon tagit hem slalomen.

PUSS GODNATT

Kommentarer
Postat av: lottaa

snälla, byt bild på mig? :) (L)

puss på världens bästa clara, VÄRLDENS BÄSTA!

2010-03-17 @ 18:07:33
URL: http://lottablick.blogspot.com
Postat av: hanna

GRATTIS SNUTTIS!

2010-03-18 @ 21:54:29
URL: http://hannalina.blogg.se/
Postat av: MollyMamman

Men stort GRATTIS Clara! Vilken tur att Molly och jag inte var där, vi hade ju grinat ögonen ur oss :)

2010-03-19 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0